miercuri, 7 ianuarie 2009

Droguri,reloaded..

(...de pre vremea cand aveam si eu putina insipartie,sau poate putin talent...)

Inpiratie.Sinonimul meu pentru copilarie.
Azi,can printre jucarii eram imi aduceam aminte de copilaria mea.
NU pot zice ca a fost extraordinara.Sau groznica.
A fost doar copilaria mea.Traita de mine,nu de altcineva.
Rime,rime.
Pentru mine copilaria insemna nepasare.Cruditate si esenta.
Atunci,nu era asa importanta infatisarea,vorbele,faptele.
Faceam ce doream.Vorbeam cu vroiam.Limite inexistente..
Acum e altfel.Dorinta de maturitate ne apasa mai crancen si mai tare.
Crezand ca e mai bine sa fi mai mare,cadem in capcana timpului..
Si cand trazirea dura la realitate ne atinge,e prea tarziu..
Suna a replica de filme.Dar e realitatea preschimbata in cuvinte..
Daca ar exista ceva care sa pericliteze copilaria,ar fi numit OTRAVA.
Sau DROG.Sau pur si simplu EXAGERARE.
Multi copii,adolescenti in devenire au ca replica preferata ''Maturizeaza-te!".
De ce? De ce nu ma lasa sa fiu un copil,atat cat mai pot.De ce sa ma umplu si apoi sa ma golesc de grijile vietii,neputand sa schimb ceva.?
De ce sa trec prin viata ca un tren,pierzandu-mi incet-incet vagoanele?
De ce sa incetez sa visez,cand altceva mai pur nu exista.Doar LACRIMILE.
Acste ape nocive si violente care te ortavesc mereu,sunt considerate pure?
Cand plangi,vezi lumea cu alti ochi.
DAR nicicand,o data cu maturitatea,nu vei mai putea vedea lumea prin ochii de COPIL.
Asa ca,inceteaza sa te droghezi cu Dorinta Utopica,ci incepe sa te joci !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu